Kalendarz imprez DOSiR na rok 2020.     SPRAWDŹ!

DOSiR Kawęczyńska - Główna siedziba

ul. Kawęczyńska 44
03 – 770 WARSZAWA
sekretariat@dosir.waw.pl
sekretariat: tel. 22 511 20 00
sekretariat: fax. 22 818 22 44

DOSiR Szanajcy

ul. Szanajcy 17/19
03-481 WARSZAWA
administracja.szanajcy@dosir.waw.pl
sekretariat: tel./fax: 22 619 11 20
sekretariat: tel./fax: 22 818 16 88

Basen Prawy Brzeg 6

DOSiR Jagiellońska

ul. Jagiellońska 7
03-721 WARSZAWA
administracja.jagiellonska@dosir.waw.pl
tel. 22 619 81 38
tel. 22 619 50 31
tel. 22 619 10 73

Kalendarz imprez DOSiR na rok 2020.     SPRAWDŹ!

Trenuj z DOSiR Praga-Północ! Ćwiczymy sami, dla dobra wszystkich.

Bez kategorii

Panująca na świecie pandemia korona wirusa zmusza nas wszystkich do dużych zmian w codziennym funkcjonowaniu. Dotyczy to również sfery sportowej. Obiekty sportowe, w tym DOSIR nie są dostępne dla klientów. Rząd wprowadza ograniczenia w poruszaniu się. Wszystkie wprowadzone obostrzenia służą temu, aby obecna sytuacja skończyła się jak najszybciej. DOSiR Praga-Północ dołącza się do apelu, aby ograniczyć kontakt z innymi osobami. Rozumiemy jednak potrzebę aktywności fizycznej. Dlatego rozpoczynamy akcję #ćwiczymy sami, dla dobra wszystkich.

Ponieważ nie ma możliwości przeprowadzenia treningu w większej grupie osób, DOSiR Praga-Północ przygotował serię filmów z treningami, które każdy, niezależnie od poziomu zaawansowania może samodzielnie wykonać w domu. Filmy dostępne będą w każdą środę o godzinie 20:00. Na początek przygotowaliśmy treningi „Zdrowy kręgosłup”, „Pilates” oraz „TBC”. Zachęcamy, aby za pośrednictwem naszego profilu na Facebook’u w komentarzach pisać jakie kolejne filmy chcielibyście zobaczyć. Jeśli spodoba Wam się taka forma spędzania wolnego czasu, przygotujemy więcej filmów.    

Pamiętajcie, że choć treningi są przygotowane z należytą starannością i prezentowane przez profesjonalną instruktorkę, to nie można określić ich jako profesjonalnej opieki trenerskiej. Przed wykonaniem ćwiczeń, oceńcie bezpieczeństwo miejsca, w którym je wykonujecie. Jeśli ćwiczenia powodują ból, dyskomfort lub pogłębiają posiadane kontuzje, lepiej jest je pominąć.